שירותי משרד רבים הם שירותים חיוניים, שנותנים מענה למגוון צרכים חשובים בחיים.
יחד עם זאת, כשנכנסים למשרד לא נקי, מרגישים רתיעה וחשש, מפני שהות במקום שאינו היגייני, מגע בחפצים לא נקיים ולמעשה – בעיקר רוצים לצאת משם כמה שיותר מהר…
אז קבלו כמה טיפים פשוטים ליישום, שיעזרו לכם לשמור על משרד היגייני, נעים, נקי ובטוח.
שגרת ניקיון והיגיינה של העובדים במשרד היא המפתח הראשי ליצירת סביבת עבודה נעימה, בריאה ונקייה. לכן, יש לקבוע נהלי היגיינה קבועים לעבודה השוטפת במשרד ולהקפיד על יישום שלהם.
יישום נהלים כאלה צריך להתחיל בבוקר – עם כניסת העובדים הראשונים למשרד. חשוב שהעובדים יבדקו שהסביבה שלהם מספיק נקייה ואסתטית, לפני שהם מתחילים לעבוד – גם אם יש מנקה במשרד וגם אם העובדים שהיו במשמרת הקודמת, ניקו את סביבת העבודה שלהם לפני שסיימו לעבוד.
נוסף על כך, יש לחדד גם נהלים קבועים, כמו שטיפת ידיים בתדירות גבוהה, ניגוב משטחי עבודה עם מגבונים, או מטלית נקייה וכן הלאה.
גם אם העובדים במשרד מאוד היגיינים ומקפידים על שגרת ניקיון בריאה, אין תחליף לחברת ניקיון איכותית, שהעובדים שלה מכירים שיטות ניקוי וחיטוי מקצועיות, משתמשים בחומרי ניקוי וחיטוי איכותיים ושומרים על סביבת עבודה נקייה ומסודרת – כחלק מהמשימה המרכזית והמקצועית שלהם.
למרות האמור מעלה, עובדי המשרד צריכים להיות עסוקים בעבודה שלהם. לכן, לפעמים קשה להם לשמור על היגיינה אופטימלית, לאורך כל שעות היום. כדי לעזור להם לעמוד במשימה בקלות, חשוב להתקין במשרד מתקנים מתאימים ולהשתמש בחומרי ניקוי מתאימים:
קראו עוד על – מוצרי היגיינה לשירותים ציבוריים
לסיכום, קיימות אפשרויות רבות לשמירה על היגיינה במשרד וגם אינספור כלים, חומרים ומתקנים שיכולים להקל על המשימה. למידע נוסף על האמצעים האופטימליים לשמירה על היגיינה במשרד שלכם – צרו איתנו קשר!